jueves, 22 de septiembre de 2011

Benvinguts al meu blog

Hola, em dic Iris Nieves i aquest article es per donar-vos la benvinguda al bloc de l'optativa d'informàtica. En aquesta optativa treballarem coses relacionades amb la informàtica, i aprendrem a utilitzar les xarxes diferents que podem trobar en aquest medi de comunicació. Tinc 15 anys, y sóc de Cornellà de Llobregat, Barcelona. Sóc nedadora i m'agrada molt el esport que practico, gaudeix-ho a l'aigua. Em considero una persona simpàtica, alegre, lluitadora, valent i segura de les coses. M'agrada sortir amb els amics, passar-ho bé i disfrutar cada moment del dia. M'agraden molt els reptes difícils i gaudeix-ho fent el que avui en dia faig. En aquest bloc veureu  publicats articles interessants i res avorrits. Res més, disfruteu el meu blog.

18 comentarios:

  1. m'agrada el teu bloc, ami tambe m'agrada sortir amb els meus amics i pasaro be i disfrutar tot el dia.
    per cert, el titol m'agrada molt!

    ResponderEliminar
  2. m' agrada molt la fotografia que has posat,
    Esta molt chulo el teu Blog!

    ResponderEliminar
  3. M'agrada el teu blog, i la foto esta molt chula:)

    ResponderEliminar
  4. Iris m'agrada molt la teva primera publicació, i el teu títol de bloc. Ja saps em tindras que suportar tota l'optativa d'informatica!

    ResponderEliminar
  5. Hola Iris!, el teu bloc m'agrada molt, i estic d'acord en que ets una persona simpàtica, alegre i lluitadora, sempre hem estat juntes en el cole i ets així. :)

    ResponderEliminar
  6. hola iris m'agrada el teu bloc perque em recorda a la piscina quan era estiu, m'agrada i la foto es molt chula

    ResponderEliminar
  7. Iriis, per coincidencia jo tambñe soc nedadora jaja! m'agrada molt el teu blog (:

    ResponderEliminar
  8. Magrada molt el títol del teu blog i el blog, esta molt bé :)

    ResponderEliminar
  9. esta molt xulo el bloc m'agrada molt

    ResponderEliminar
  10. Iris magrada el teu bloc els colors conjunten molt bé. Y et descrius tal i com ets realment aixo es molt bo així altres eprsones podran saber com ets.

    ResponderEliminar
  11. Lluitadora segur iris! perquè mai et rendeixes fins qeu aconsegueixes el qe vols! (:
    un petó!!

    ResponderEliminar
  12. hola m'agrada el teu blog es mmolt bonic

    ResponderEliminar
  13. molt chulo el fons del teu blog iris;)

    ResponderEliminar